Cartea lunii – Martie – Ora vrăjitoarelor

Pentru că fără serii nu mă simt eu bine, cartea lunii martie e cu siguranță opera scrisă de Anne Rice. Am doar un regret legat de ceea ce am citit până acum, am descoperit-o prea târziu. După ce guști George R.R. Martin, Stephen King, Steven Erickson, e greu să te mai sperii de ceva sau să atingi un nou nivel de violență. Dar nu vreau sa fac spoiler, vă las să degustați una din operele nelipsite de pe lista împătimiților genului gotic.

Primul volum, Ora Vrăjitoarelor ne prezintă istoria familiei Mayfair, o familie ale cărei începuturi ne duc către anii 1600, învăluită mereu într-o notă de mister, cu secrete înfricoșătoare și o avere demnă de capete încoronate.

Unul dintre lucrurile care m-au impresionat este faptul că romanul ne prezintă o cronică de familie ce pare a fii desprinsă direct din filele de istorie, Rice descriind aproape la perfecțiune perioadele istorice.

Personaje conturate extraordinar de fin, caractere pe care le îndrăgești sau le urăști, situații ce frizează normalitatea chiar și atunci când vorbim despre fantastic, se îmbină foarte armonios, cititorul dorind să descopere adeevărul cu fiecare pagină întoarsă.

Primul volum mi s-a parut puțin greoi chiar pentru faptul că erai mereu în expectativă. Oare când începe povestea? Oare când se întâmplă ceva, de ce nu se întâmplă ceva mai interesant? Oare, oare, oare? tot timpul m-am războit cu așteptarea, dar a meritat din plin. De la Cronicile Mayfair încolo a devenit un adevărat maraton și dacă primul volum l-am citit în vreo 2 săptămâni, al doilea volum l-am ”devorat” în vreo 4 zile.

Așa cum am menționat nu vreau să fac spoiler așadar vă învit în fascinanta lume a vrăjitoarelor Mayfair. 😉

P.S.: Seria este împărțită în 3 volume, Ora Vrăjitoarelor fiind primul, iar acesta la rândul său este împărțit în două cărți de aproximativ 600 de pagini per carte. Ca să știți la ce vă înhămați 😉

P.S. 2: Coperta bineînțeles:

Chhers and happy reading,

Issel

 

Lasă un răspuns

