Citesc – Manuscrisul găsit la Accra – Paulo Coelho

Manuscrisul-gasit-la-Accra-560

Am primit o provocare…. şi nu este vorba de Ice Bucket Challenge (răsuflu uşurată), ci o provocare mai interesantă, aceea de a citii o carte despre care nu ştiu nimic. Din păcate chiar nu aveam la activ cărţi scrise de Coelho (am citit doar Alchimistul) şi nu mi-am putut fixa o referinţă legată de el sau de ceea ce scrie, aşadar m-am dus pe mâna prietenei Bianca şi am facut un mic schimb de cărţi.

Legat de poveste pot spune sincer că îmi pare tare rău că nu am început mai devreme sa citesc opera lui Paulo Coelho, pentru că fără să vreau m-am trezit captivă într-o operă atemporală. Pur şi simplu nu am putut lăsa cartea din mâini. Spun atemporală pentru că tot ceea ce era valabil pentru anii aceia ( aprox. 1099 ) este la fel de actual şi acum. Nu vorbeşte despre bătălii, sau intrigi, nici despre drame personale sau colective, ci despre lucrurile de zi cu zi, despre strădaniile noastre şi despre bucuriile şi tristeţile ce ne încoanojoară în fiecare moment.

Tratează subiecte despre care de cele mai multe ori nici nu ne dăm seamă ca există în jurul nostru, cu o dezinvoltură atât de firească. „Nu este o carte care să se citească pe nerăsuflate” cei ce au scris recenzia asta au avut mare dreptate, ” Paginile trebuie parcurse pe îndelete, iar cartea – păstrată mereu aproape, căci îi va dezvălui de fiecare dată celui ce o deschide un nou înţeles.” (Época)

“Daca trecutul nu te multumeste, uita-l pe loc. Alcatuieste-ti o noua viata in care sa crezi. Concentreaza-te doar asupra momentelor in care ai obtinut ce-ti doreai si asta iti va da putere sa reusesti.” Manuscrisul găsit la Accra – Paulo Coelho

Dacă o recomand şi altora: ABSOLUT!

Happy reading!

Issel

Lasă un răspuns

