Constat – O saptamana de cosmar

Ei bine da, eu nu am o zi proasta, pentru ca timp de trei luni imi merge bine, eu am o saptamana intreaga proasta. Am cazut, m-am taiat, mi-am facut o minune de vanataie, era sa fiu muscata de caini, calcata de masini. Mi s-a facut rau de am zis ca o sa lesin pe strada, ma dor ochii indiferent la ce ma uit, imi vine sa ma ascund sub o piatra de fiecare data cand suna ceasul dimineata. Dar sper totusi ca fiind vineri toate acestea se vor incheia.

Doua lucruri bune sapatamana asta

Vorba celor de la Guns’n’Roses

si pentru cei ce cunosc seria „Cantec de gheata si foc” ….

Jaqen H’ghar

tumblr_mde2mapoNH1r0r2buo1_500

Cheers,

Issel

Lasă un răspuns

