Constat – lantul mesajelor…

…. cred ca toti am primit la un moment dat un mesaj de gen : „trimite acest text tutror celor din lista ta si vei avea o caruta de bani, bla bla bla”

Mdah, am dat peste o minune de genul asta in clasa a 5-a. Atunci era vorba de castigarea unei persoane pe care o iubeai si fiind atat de „matura”, iubeam mai ceva ca in povestile lui Disney. Mai trebuie sa spun ca biletelul meu din lant nu a functionat? …. bineinteles ca nu a functionat si pe langa asta timp de o saptamana am avut cei mai multi hateri din viata mea [ ca doar am trimis biletul la toata clasa, sa fiu sigura] 😀

Undeva prin negurile liceului ma izbeam frecvent de textul ala cu baiatul care iti batea parintii daca nu trimiteai mesajul sau mai departe, tin minte ca se termina intr-o nota horror. Nu l-am trimis mai departe, dar am pus bata de baseball in geam [in caz de orice eventualitate :)) ]

Mai apoi am fost intoxicata de mesajul copilului suferind de cancer si de faptul ca un motor de cautare dona familiei un cent pentru fiecare sms trimis mai departe. Am cautat putin prin vastul world wide web, si dupa 5 ani copilul era tot nou nascut si operatia inca nu se facuse. Ajunsesem la limita rabdarii…

Iar luna aceasta, surpriza, primesc un mesaj cu specialul Ianuarie 2014, care are 4 sambete si 4 duminici, care imi va aduce un sac de bani daca il voi trimite sau voi ramane saraca daca nu il voi trimite. Se termina in tonul acela sarbatoresc cu „trimite mesajul la 8 persoane care iti sunt dragi”. Asadar sa elaboram putin problema:

Eu primesc un „sac de bani” in fiecare luna, indiferent de cate sambete sau duminici numara, in principiu cei din management ii zic salariu, mai apoi saraca nu pot zice ca sunt dar nu ma dau banii afara din casa, asadar principiul „ce-am avut si ce-am pierdut” iar in ultima instanta, toti cunocutii mei imi sunt dragi, intr-o masura sau alta, iar alegerea a doar 8 persoane mi se pare un piculet cam aiurea. Normal ca doresc tuturor bine, de ce le-as trimite si biletelele lant?

Eu propun asa, fiind inceput de an, fiindca acum majoritatea ne facem planul de bataie pentru 2014, eu va doresc succes in tot ceea ce intreprindeti, sanatate pentru a va bucura de reusite, fericire, armonie si dragoste alaturi de cei pe care ii pretuiti! LA MULTI ANI! din ianuarie pana in decembrie…. si inca de 100 de ori pe atat!

Lasă un răspuns

