Constat – Zambeste maine va fi mai rau

Am trait intodeauna sub aripile protectoare ale Optimismului. Ce daca azi ploua, maine va fi soare, daca azi ninge, maine va fi soare, daca azi cineva ma loveste…..ei bine cam asta e ideea…. dar ce se intampla atunci cand ai impresia ca toate se aduna in aceeasi zi? oare maine va fi soare, sau poate potopul va tine patruzeci de zile precum in Biblie?.

Nu mi se intampla des sa am o serie de zile proaste, iar atunci cand acest lucru este inevitabil, ce ramane de facut? Pai inteligentul care a scris legile lui Murphy a avut dreptate ” Zambeste, maine va fii mai rau”, iar eu fiind o optimista convinsa ma conformez. Am inceput sa scriu constatarea asta atunci cand eram prea superstitioasa, atunci cand credeam ca daca luni merge rau toata saptamana merge anapoda, daca ma trezesc cu fata la cearceaf, toata ziua e distrusa, dar am dat peste un mic secret.

nu pot sa afirmca mi-a schimbat viata, dar legile lui Murphy au inceput sa se stearga din sistem si poate ca maine va fii mai rau, dar zambetul e mereu acolo 😀

… Issel

Un gând despre „Constat – Zambeste maine va fi mai rau

Lasă un răspuns

