Constat – femeie

Exista unele constatari la anumite varste, atunci cand realizezi ca faci lucruri ciudate doar pentru  ca esti femeie.
Asadar dupa un mic dejun copios si o tura de chin la salonul de frumusete am facut urmatoarea constatare, doamnele dau banii pe chestii total invizibile, sau pe chestii pe care le observa doar suratele de suferinta.

De exemplu pensatul, o durere prin care toate trecem repetat, pentru ca nimeni sa nu observe, trebuie sa arate cat mai natural, asadar bani aruncati pe geam, ca mama natura si-a facut bine treaba.

Fondul de ten. Sunt de conceptul ca toate chestiile care intra in contact cu pielea trebuie sa fie de cea mai buna calitate, asadar calitate ridicata = pret ridicat pentru un amanunt care nu are voie sa fie vizibil (nici macar ideea ca esti data cu fond de ten), din nou bani aruncati pe geam. (fetele care sufera de acnee si se betoneaza cu fond de ten de doua degete nu ascund problema ci o accentueaza, recomandabil o crema cu textura usoara, aer curat si o alimentatie sanatoasa)

Lista ar putea continua la nesfarsit insa neuronii lipsa de care dispun momentan au facut blocaj in trafic si refuza sa fie cooperanti, dar constatari vor mai exista 😀

Nu am terminat!

Un gând despre „Constat – femeie

  1. Wow, cat de mult se potriveste postul tau cu intamplarea prin care am trecut, si anume, saptamana ce tocmai s-a terminat.
    Cum ma plictiseam eu asa, s-a „sculat” in mine spiritul feminin, care mi-a soptit sa incerc epilarea pe maini…ca deh’ e la moda, se poarta, e trendi flendi.
    Si cum eu nu prea aveam ce epila pe mana am zis ca si asa n-am nimic de pierdut.
    Nimic mai gresit!
    Dupa ce mi-am ras puful blond de pe maini cu aparatul de ras silk epil (of course), a doua zi aveam pe maini o iritatie de toata frumusetea!
    Asa ca n-am sa mai repet „aventura”.

    Sper sa mai adaugi constatari.
    Te pupici!

Lasă un răspuns

