Obsesia saptamanii!! „Who let the Gaga out?”

Saptamana asta am descoperit ca imi place Lady Gaga, ca sa fiu mai exacta melodia „bad romance” mi se pare obsesiva [ ca sa fiu in ton cu tema]

Desi nu tin minte sa imi fi placut vreodata vedeta mai sus mentionata, ma tem ca in ultima perioada m-am lovit de ea prin toate ziarele, revistele posturile de muzica, etc. Mie sincer mi se pare o copie fidela a Cristinei Aguilera [am confundat-o in primul video promovat ] care doreste doar sa isi socheze audienta. E drept ca reuseste din plin, ceea ce mi se pare destul de creepy. Interesant este succesul rasunator de care se bucura.

Personal o prefer de o mie de ori pe Aguilera, insa asa cum am mai spus melodia si clipul de la „Bad romance” mi-au creat obsesia saptamanii… asadar enjoy

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

 

p.s. „Who let the Gaga out?” apartine lui Evil…. nu am drepturi de autor :))

Un gând despre „Obsesia saptamanii!! „Who let the Gaga out?”

  1. loool
    a fost o expresie spontana, nu ma asteptam sa ma citezi tocmai tu. 😀
    La Bad Romance imi place videoclipul, pt ca e munca mai multor oameni, nu doar a cantaretei cu hamsteri pe cap (ps: daca va uitati cu atentie la videoclip intr-una din imagini o sa vedeti un hamster pe capul Gagai)
    Muzica ei inca nu mi se pare sa treaca de nivelul comercial, aka daca intrebi acum pe 90% din ascultatorii Bad Romance cu ce melodie s-a lansat Lady Gaga, putin sunt in stare sa isi aminteasca.

Lasă un răspuns

