Fii zen – Schimba-ti portofelul

Asadar si prin urmare, ultima perioada a adus cu sine o conducta sparta de site-uri fashion, trendy, flendy,  mai pe limba mea sa nu mor prosta ca nu stiu ce se poarta iarna asta.

Asa cum era de asteptat unele site-uri sunt bune, altele mai putin bune, la unele am plans [ literar vorbind] deoarece erau scrise prost, nu aduceau argumente hotaratoare de ce as purta o cutare stofa, sau o cutare caciulita sai mai rau, imi aruncau in fata niste sfaturi dictatoriale: Schimba-ti portofelul, ca nu esti trendy! Pai na, ce sa mai zic „Bine sefa, sa traiti!” ordinele se executa nu se discuta in opinia mea.

Acuma sunt de acord cu toata treaba, ca fiecare firma vrea sa promoveze ceea ce are , dar de la a promova, pana la a ma face sa ma uit urat la bietul portofel, doar pentru ca nu e trendy, nu mi se pare o atitudine zen.

Desigur pe langa faptul ca modelul prezentat nu imi placea deloc ca aspect am prins brusc o senzatie de totala neplacare fata de noile reclame. Agresive si de cele mai multe ori fara noima.

Apoi era un sfat de gen: Nu purta blanita nu stiu cum, toate prietenele tale o fac deja, fi originala, poarta ce iti recomandam noi! completare personala: tu si alte 2.000.000 de persoane care adora stilul respectiv. Desigur pe fiecare perosna un articol de imbracaminte va arata altfel, dar totusi de la fi creativa pana la poarta ce spun eu ca sigur ai sa fi originala, nu este o atitudine zen.

Asadar pentru o perioada renunt la browse-uit site-uri feshan, ma reprofilez pe pitzi[aia da moda, tot ce trebuie sa stii sa eviti].

Si ca sa fiu zen nu mi-am schimbat portofelul, sunt mandra de el, e model barbatesc[simplu, util si elegant], de culoare visinie, pentru ca sunt o finuta 😀

Un gând despre „Fii zen – Schimba-ti portofelul

  1. Ohh! Mumos! Si eu l-am schimbat anul trecut pentru ca initial aveam un portofel cat doua, cu multe compartimente inutile. Stii, in naivitatea mea credeam ca am cu ce sa le umplu :))
    Apoi legea gravitatiei m-a fortat sa imi iau un portofel mic, nu barbatesc dar nicidecum prea feminin.
    Cat despre site-urile feshan, am avut buna inspiratie de a ma feri de ce e mioritic.
    Dar sunt de acord cu tine la final, pentru a sti de ce sa te feresti, e bine sa dai si pe la „pitzi” in org…
    Ah, aporoporo:
    „Nu purta blanita nu stiu cum, toate prietenele tale o fac deja, fi originala”
    Azi era la noi un targ de haine, si peste tot se vindeau paltoane, parca trase la indigo. Eu cred ca e iarna, dar nici chiar asa…

Lasă un răspuns

